Moj prijatelj Nenad

ponedjeljak, 26.05.2014.

264. ČUJEM DA JE DANAS SVJETSKI DAN SHIZOFRENIJE PA, GLEDAJUĆI OVAJ SVIJET, IMAM DOJAM DA BI SE HRVATSKA RIJEŠILA VANJSKOGA DUGA KADA BI UVELA POREZ NA BUDALETINE…

Trebali smo se naći kod njega, ali Nenad je rekao da nije pri sebi, nego da je zadržan na policiji.
– Zakaj, dobri čovječe?
– Najobičniji nesporazum…
– Nisam ni sumnjao.
– Zapravo sam već bio pred puštanjem, a onda sam prigovorio policijskoj upravi zbog prljavštine. Rekao sam da im ovo nije postaja, nego PU-staja.
– I sada imaš okapanje s policijom.
– Da. Ali rekli su mi da će me pustiti kad okopam ružičnjak. A dotle će doći i Australopitekus koji će me izbaviti.
– Platit će jamčevinu za tebe?
– Ma ne. Posvjedočit će da je moja priča točna i da je najobičniji nesporazum.
– A kaj je uopće bilo?
– Australopitekus je otvorio galeriju.
– I zato te policija privela?
– Ma ne. Mi surađujemo s onom gimnazijom iz Danske. Došli su kod nas i donijeli su nam neke poklone. Rekli su da bi voljeli, kad se vrate doma, nekako prikazati Hrvatsku nečim što je tipično za Hrvate i zahvaliti se svom gradonačelniku što im je financirao put. Ja sam odmah dobio ideju što bi se moglo napraviti.
– I zato te policija privela?
– Htio sam pomoći Australopitekusu da proda koju sliku, a usput i dostojno predstaviti Hrvatsku pa sam rekao da znam čovjeka koji može jeftino nabaviti jednog Crnčića pa da ćemo im dati tog Crnčića da ga objese u gradskoj vijećnici.
– I zato te policija privela?
– Privela me je jer su me Danci prijavili za rasizam. Nakon što su prekinuli svaku suradnju s nama i otišli doma.
– Zakaj?
– Žena koja je prevodila ono što sam rekao očito nikada nije čula za hrvatskoga slikara Mencija Klementa Crnčića pa je prevela da ću im jeftino nabaviti maloga crnčića kako bi ga objesili u gradskoj vijećnici.
– Šokantno!
– I onda ja ispadnem rasist. A oni su prvi pomislili na vješanje malog crnca. Uostalom, odakle im ideja da je tipično za Hrvatsku vješanje malih crnaca po vijećnicama?

Oznake: Nenad, SHIZOFRENIJA, crni

- 08:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #